torsdag 7 maj 2009

Hektiskt värre...

Solen lyser och det blommar och sprakar i min lilla trädgård. Mysigt! Skönt att det händer så jag inte blir allt för stressad. Min mamma har genomgått en större operation denna vecka vilket gjort att jag varit på KS varje dag. Samma vecka ska 2 tal till retorik klassen i helgen vara klara, en inlämningsuppgift i FEK vara klar och jag borde ha påbörjat en uppgift i NEK och en annan i FEK... Samtidigt som arbetet i Haninge kommun och Gymnasie- och vuxenutbildningsnämnden ska göras med allt som hör till och gärna lite till - för det är ju så intressant! Och snart är det EU val med koordination och material mm som ska fixas. Ja, det låter ju helt crazy... men det går så länge det är roligt! Och wow vad jag har kul! Jag lär mig något varje dag och det händer nåt varje dag, det är fantastiskt! Och i kväll har vi faktiskt inget alls inbokat, varken jag eller maken. Kanske en joggingtur i kväll? Eller bara mysa? Vi får se!

Alexandra

Inga kommentarer: