fredag 25 december 2009

Jul

Har haft en fantastisk jul i Stockholm med gott sällskap, god mat och trevliga klappar. En vit jul i Stockholm är inte så vanligt, det var supermysigt både inför och på själva julafton. På eftermiddagen var jag och svägerskan ute och lekte med barnen mitt inne i Stan - det var ingen annan ute som lekte och åkte på rumpan nedför berget på Folkkungagatan... men wow vad kul vi hade!

Nu är vi på väg mot jul nr 2, bortskämda är vi. Det är också dagens pratis i bilen med kidsen, vad är bortskämd och varför? Jag berättade att man var bortskämd om man fick massa saker utan att behöva dem, då kontrar dottern med - Men mamma då är ju du bortskämd, du har ju barn fast du inte behöver... vad kontrar man med då? Ja, jag är bortskämd! Enormt!

Jag delar med mig här, gör det du med!

Alexandra

Inga kommentarer: