fredag 27 juni 2008

Äntligen fredag!

Veckan har varit lång... på jobbet har en massa fel på ticket.se uppstått och vi har rättat, startat om etc etc. Nu är jag trött på det! Nu är det bara en månads admin som släpar och som måste vara klart till på måndag då det är halvårsbokslut. Det känns härligt. (Nooooot)

Nåväl, det var väl för att röja undan alllt det som jag var inne på jobbet extra tidigt idag. Strax...
Det som är tråkigt när man åker så tidigt är att man har varit vaken jättelänge nu inte pratat med någon. Min man brukar i och för sig inte prata förrän efter ett par timmar och ett par koppar kaffe men ungarna håller ju låda. Och jag gillar att prata på morgonen. När jag senast var på studieresa till barcelona fick jag dela rum med en som var likadan - fantastiskt! Oj vad trevligt vi hade varje dag, redan från att man slog upp ögonen. Kalasbra!

Dagens stora fråga - vad ska du göra i helgen? Maken åker till Jämtland och ska låtsas fiska och dricka Whisky i Pappas stuga och är borta hela nästa vecka. Jag och ungarna ska ha Discokalas på lördag - dotterns idé och visst låter det kul?! Måste bara hitta sladden till discokulan först :)
På söndag ska vi åka tåg till kusinerna - sonen är helt exalterad, TÅG!!! Det är så roligt att jag också ser fram mot tågresan med stort nöje!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: