torsdag 1 januari 2009

2009 - Gott Nytt År!


Läser på svd.se att Charlotte Kalla är frisk igen, ja annars hade jag kunnat vara stand in :) Har idag åkt ännu en mil på längd och snacka om att man får lyckoendorfiner och kan nästan åka hur långt som helst. Allt känns kalasbra och trots gnällig "vattkoppe son" har kvällen varit härlig.

Fler borde åka längdskidor helt enkelt - mer endorfiner - då skulle nog inte finanskrisen målas nattsvart. Hörde på radion någon som inte tyckte det var kris - hela värlsen är ju på rea - det tycker jag är roligare! Och allt är faktiskt inte nattsvart, det kan man ju bla läsa på dn idag. Där kan man också läsa om hur mycket skatten för 2009 har minskat.

Jag tror på ett framgångsrikt 2009 och för mig ska det även gå i hälsans tecken!
* Träna mer och lite mer all round - inte bara löpning
* Ät gott, riktigt och i rätt tid
* Hålla mig frisk så jag kan genomföra årets Tjejklassiker

Inga kommentarer: