måndag 18 augusti 2008

Blir det bara ketchup då eller?

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag börjar plugga. En hel hög, förmodligen kommer den bli ca 163cm hög, med studentlitteratur ska inhandlas. Det är verkligen asdyrt att köpa dessa böcker. Jakten går på Tradera, Blocket och via vänner. Förmodligen är det billigare att köpa dem direkt på bokaffären än att lägga ner all denna tid. Börjar dessutom att bli beroende av Tradera och handlar en massa barnkläder istället. Hm.... jag skulle ju sälja ungarnas gamla och spara pengar - yeah right...

2 veckor kvar tills ekonomin blir skral och så sitter jag här och handlar på Tradera, skärpning! Jag måste öva på det där med makaroner och ketchup. Himla svårt bara när jag ska äta enl GI. Blir det bara ketchup då eller?

1 kommentar:

Åsa sa...

You go girl! GI kommer funka alldeles utmärkt för dej! Du är så himla envis, det fixar du! Det finns säkert dinkelpasta sm du kan matcha ketchupen med... Stor kram och lycka till med pluggandet! Åsa