fredag 12 oktober 2012

Förberedelser inför besök

Nästa vecka ska jag få besök av en grupp barn från en förskola. De vill träffa mig och höra om vilka som jobbar i huset, vad vi gör osv samt se på huset då de arbetar med arkitektur just nu. Spännande! Har fått några frågor innan på mail och jag tror jag skrattar ihjäl mig :) Vad roligt det är med besök!
Nu ska jag förbereda riktigt bra svar och ett bra besök till de härliga ungarna!

1. Är det mycket datorer? (Samuel)
2. Hur många jobbar där? (Norna)
3. Är det mycket jobb, hjälper ni andra personer? (Alvin)
4. Finns det fiskar? (Alma)
5. Vart bor du? (Tuva)
6. Hur gammal är du?  (Jesper)
7. Hur många dagar ska du jobba? (Mikaela)
8. Vad är huset gjort av? (William)
9. Hur mycket delar har ni byggt med? (Tuva)
10. Vad jobbar alla i huset med? (Norna)

Inga kommentarer: